S1, A1: Als een concurrende club hun pakhuis platbrandt na het leeggeroofd te hebben, komt SAMCRO (Sons of Anarchy Redwood Original) met een eigen vorm van gerechtigheid als ze hun wapens terug gaan halen. Ondertussen zijn familieproblemen de grootste zorg bij een medisch noodgeval dat de nieuwgeboren zoon van Jax Teller betreft.