9-1-1 Pilot
S1, A1: Om de beroemde vraag 'alarmcentrale, wat is het noodgeval?' te kunnen beantwoorden, is een heel team nodig. Rechercheur Athena Grant (Angela Bassett) werkt bij de politie. Ze behandelt zaken waar haar scherpe geest en expertise voor nodig zijn, terwijl ze ook kampt met haar eigen familiedrama. Bobby Nash (Peter Krause) voert met zijn brandweerteam de riskante reddingen uit die samengaan met dit soort levensbedreigende situaties. Ondertussen beantwoordt en behandelt Abby Clark (Connie Britton) noodoproepen op de alarmcentrale, maar zij wil altijd graag weten wat er gebeurt nadat ze hulp heeft gestuurd. Mis deze intense en emotioneel beladen kennismaking met het team niet.