S3, A11: Paulie en Christopher komen vast te zitten in de bossen van South Jersey. Meadow vermoedt dat Jackie Jr. haar bedriegt. Tony stelt vast dat de eisen van zijn gezin zijn romance met Gloria in gevaar brengen.