S1, A6: Pirate Happo ontdekt hoog in een boom een heerlijke donut. Het probleem is dat die van Handy is. Hij haakt de lekkernij binnen en staat op het punt om z'n gestolen hapje te verorberen, als Handy plotseling opduikt.