The HAPPOS Family
Ballerina Happo houdt audities om een partner te vinden, maar de kandidaten maken geen indruk. Handy presenteert Robo Ballet Happo. Is hij de perfecte danspartner voor Ballerina?
Pirate Happo ontdekt hoog in een boom een heerlijke donut. Het probleem is dat die van Handy is. Hij haakt de lekkernij binnen en staat op het punt om z'n gestolen hapje te verorberen, als Handy plotseling opduikt.