Black-ish Plus Two Isn't A Thing
S2, A11: Dre’s beste vriendin uit zijn jeugd, Gigi Franklin, komt langs, en Bow voelt zich ondergesneeuwd als die twee bij elkaar zijn. De kinderen kijken altijd uit naar een bezoek van tante Gigi en krijgen inspiratie om een muziekvideo op te nemen en worden YouTube-sterren.