Black-ish Pops' Pops' Pops
S1, A24: Jack en Diane gaan voor een schoolproject op zoek naar sporen van hun afkomst, maar ze kunnen niks vinden over het verleden van de Johnsons. Pops schiet ze te hulp met een kleurrijk verhaal over zijn bet-betovergrootvader Crex Johnson die de toekomst van de familie in de waagschaal stelde tegen de meedogenloze gangster Elroy Savoy in de jaren '20.