Potato Salad, a Broomstick, and Dad's Whiskey
S1, A14: Wanneer Mary een baan als kerksecretaris aanneemt, bevindt ze zich in de rol van relatietherapeut voor pastoor Jeff (terugkerende gastrol van MATT HOBBY). Daarnaast zijn Sheldon en Missy voor het eerst een middag alleen thuis..