Problemen met papa
S3, A13: Tommy gaat met Megan mee naar de opgraving van haar vader, wat alleen maar leidt tot meer mysteries over zijn zelfmoord. Megans moeder Joan stelt voor dat Megan de dossiers van een patiënt van haar overleden echtgenoot bekijkt, die wellicht te maken hebben met zijn dood, en die van een van zijn patiënten.