Prom-Asaurus
S3, A19: Klassenoudste Brittany zet alles op alles om het schoolbal te promoten. Als de nominaties voor King en Queen bekend zijn gemaakt, maken de leden zich sterk voor een andere viering met de outcasts. Met de nummers: Big Girls Don't Cry, Dinosaur, Love You Like A Love Song, What Makes You Beautiful en Take My Breath Away.