The Walking Dead Promises Broken
S11, A7: Maggie en Elijah leren een nieuwe overlevingstactiek van Negan. Eugene's groep ruimt walkers op om hun boetes te betalen, ondertussen solliciteert Yumiko voor een hogere functie. Daryl leert meer over Leah en de Reapers. Gabriel ontmoet een man van God.