Modern Family Promposal
S7, A20: Met de kastenbeurs op komst is Claire alert en ervan overtuigd dat er een mol in het bedrijf zit. Ondertussen is Phil waakzaam als hij en Gloria tante Alice confronteren omdat ze het hete sausrecept van Gloria heeft gestolen. Jay probeert Joe te leren wat mannelijke klusjes te doen, en voor het komende bal helpt Mitch Luke met zijn 'promposal', terwijl Cam Manny met die van hem helpt, maar Cam slaat door en onthult dat er misschien iets groters aan de hand is.