PRIVATE PRACTICE Pulling the Plug
S3, A18: Het ziekenhuis moet een draagmoeder in leven houden zodat haar ongeboren baby's zich genoeg kunnen ontwikkelen om te kunnen overleven. Naomi ontdekt dat Addison en Sam gevoelens voor elkaar hebben.