Agents of S.H.I.E.L.D. Purpose In The Machine
S3, A2: Fitz en het team schakelen de hulp in van een Asgardian om de geheimen te ontdekken van een oude monoliet die Simmons heeft opgeslokt, en Agent May staat op een kruising in haar persoonlijke en professionele leven.