S2, A5: Brody wordt weer gevangen genomen, maar dit keer op Amerikaans grondgebied. Ondertussen moet Carrie gedwongen de tweede viool spelen na haar overhaast besluit bij het hotel, waar Estes bezig de sporen te wissen om Jessica te misleiden. Dana’s relatie met Finn gaat van leuk naar bloedserieus.