S1, A7: Terwijl Rosewood tijdens een moordzaak getuigt voor de aanklager, voert hij een pathologie-schaakwedstrijd met de getuige-deskundige voor de verdediging: zijn vader. Daarna heeft een onverwachte aankondiging van Donna en Beaumont Senior onvoorziene gevolgen.