S2, A17: Als een vrouwelijke astronaut dood wordt aangetroffen, starten Rosie en Villa een onderzoek naar het Amerikaanse ruimteprogramma. Rosie regelt de nieuwe dynamiek met betrekking tot zijn recentste gezondheidsprobleem, en Villa's lang verloren gewaande broer keert terug naar Miami.