Randy's nummer op de lijst
S4, A17: Als Randy het winnende kraslot heeft, wordt hij meteen daarna aangereden en waait het ticket weg. In navolging van Earl, gelooft hij dat het een boodschap van karma is en dat hij ook een lijst moet maken met alle fouten die hij goed moet maken. Zodra de broers beseffen dat ze één taak op hun lijsten hebben staan die hetzelfde is, gaan ze samen aan de slag. Ondertussen probeert Joy de FBI ervan te overtuigen dat Darnell en zij een andere identiteit moeten krijgen in het getuigenbeschermingsprogramma.