S4, A20: Alicia staat een meisje bij dat een klasgenoot beschuldigt van verkrachting, maar de zaak loopt uit de hand als de hackersgroep Anonymous informatie via het internet publiekelijk maakt. Diane wordt nog steeds gepolst voor een positie binnen het hooggerechtshof van Illinois en Kalinda begint Robyn te wantrouwen.