S6, A6: Nadat Jess aankondigt dat ze wel weer klaar is om op zoek te gaan naar een man, spoort Schmidt haar aan om haar sportmaatje Robby een kans te geven. Als Cece een knappe nieuwe barman aanneemt, heeft Nick er moeite mee om de schoonheid van een man te zien. Winstons nieuwe zelfvertrouwen maakt hem onweerstaanbaar.