S1, A5: Louis is nu misschien koning, maar Marie Antoinette is vastbesloten haar regering als koningin van Frankrijk te lanceren. Eerste stappen: organiseer een schitterend inauguratiebal en overtuig Louis ervan haar pro-Oostenrijkse kandidaat als zijn nieuwe premier te kiezen.