Secrets of the Penguins Rebels With a Cause
S1, A3: Het vereist een bijzonder soort moedige pinguïns om de barre IJszee te overleven, maar 40 miljoen dieren bevolken diens afgelegen rotsen en behoren tot de succesvolste pinguïns ter wereld. National Geographic Explorer Bertie Gregory volgt westelijke rotspinguïns, ezelspinguïns en macaronipinguïns om een wereld te ontdekken van durfallen, rebellen en onconventionele ouders.