Secrets of the Penguins
Keizerpinguïns zijn de grootste en sterkste pinguïns, die in de koudste en en meest extreme omgeving op aarde leven. National Geographic Explorer Bertie Gregory dompelt zich onder in een kolonie in Antarctica en ziet sociale vaardigheden die nooit eerder zijn gefilmd. Terwijl de aarde snel opwarmt ondekt hij dat banden tussen familieleden, vrienden en vreemden het verschil zijn tussen leven en dood.
Survival of the Smartest
Miljoenen jaren geleden verliet een groep pinguïns het ijs. Ze dreven mee met sterke stromingen en kwamen aan in vreemde nieuwe landen. Ze pasten zich aan aan woestijnen en de tropen en zelfs aan het leven tussen de mensen. Ze werden bijzonder op de proef gesteld en werden misschien wel de slimste van alle pinguïns. National Geographic Explorer Bertie Gregory ontdekt hoe pinguïns problemen oplossen, praten en nieuwe werelden opzoeken.
Het vereist een bijzonder soort moedige pinguïns om de barre IJszee te overleven, maar 40 miljoen dieren bevolken diens afgelegen rotsen en behoren tot de succesvolste pinguïns ter wereld. National Geographic Explorer Bertie Gregory volgt westelijke rotspinguïns, ezelspinguïns en macaronipinguïns om een wereld te ontdekken van durfallen, rebellen en onconventionele ouders.