Malcolm in the Middle Reese' baan
S3, A9: Reese wordt beschuldigd van diefstal op zijn nieuwe werk. Dewey probeert zijn ouders ervan te overtuigen dat hij een goudvis in leven kan houden. Malcolm ergert zich als er een supergenie in zijn klas komt.