Modern Family Regrets Only
S2, A16: Phil en Claire hadden een enorme ruzie en Phil heeft geen idee waarover, dus probeert Gloria Phil te helpen, en Jay Claire. Jay heeft spijt dat hij een karaokemachine voor Gloria heeft gekocht en Cameron zit midden in de voorbereidingen voor een enorm benefietevenement en schakelt de hulp van Mitchell en Luke in, wat misschien niet de beste keuzes zijn.