Superstore Release van een Videospel
S3, A13: Gamers overspoelen Cloud 9 voor de release van een nieuw en populair videospel. Jonah (Ben Feldman) probeert Amy (America Ferrera) te helpen om een spel te bemachtigen. Zo belanden ze samen in een onverwacht avontuur.