Remember When
S6, A15: Omdat de bewijzen van zijn eerste moord boven water dreigen te komen, vlucht Tony met Paulie naar Florida. Junior organiseert een pokertoernooi in de instelling. De machtsstrijd in New York gaat onverminderd door.