S5, A17: Bonnie heeft een verontrustende ontmoeting met Luke (CHRIS BROCHU) en hoort over zijn familiegeschiedenis. De leider van de Travelers, Markos (RAFFI BARSOUMIAN) komt aan in Mystic Falls.