The Walking Dead Rest in Peace
S11, A24: Daryl en Carol brengen Judith met spoed naar het ziekenhuis. Rosita, Eugene en Gabriel zijn op zoek naar Coco. Maggie en Negan bewapenen zich tegen Pamela. Wanneer de inwoners van het Gemenebest afrekenen met de kudde, komen onze helden samen voor een laatste gevecht om hun toekomst te redden.