Restless
S4, A6: Jules slaapt slecht en het lijkt erop dat niets haar kan ontspannen. Graysons gezicht raakt gehavend tijdens een roller-hockeywedstrijd. Ellie verstopt zich als Andy besluit z'n voorraad seksbonnen op Valentijnsdag te verzilveren.