S1, A4: Patrick neemt Max mee voor koffie, zonder dat Maggie het weet. Een toevallige ontmoeting met zijn beste vriend Kyle laat Max in de war achter en een miscommunicatie met Patrick zorgt voor een grote ontwikkeling in hun relatie. Max begint iets vreemds te merken aan zijn lichaam.