Marie Antoinette Rival Queens
S1, A2: Als Louis weigert zijn bed met haar te delen, beseft Marie Antoinette dat het niet eenvoudig zal zijn om een erfgenaam te produceren. Ze wendt zich tot Madame du Barry voor steun. Maar de Favoriet begint de Dauphine te zien als een rivaal voor de genegenheid van de koning. Er kunnen geen twee koninginnen zijn in Versailles, en Du Barry staat niet op het punt te verdwijnen.