S3, A20: Wanneer Stewie en Brian als verstekelingen naar Europa vliegen, stranden ze in Saoedi-Arabië en nemen ze intrek bij een Comfort Inn. Tijdens een poging om thuis te komen, stelen ze een heteluchtballon en bezoeken ze Italië en Engeland. Ondertussen gaan Lois en Peter naar KISS Stock en schaamt Peter zich dood wanneer blijkt dat Lois geen enkele KISS-tekst kent.