S1, A2: Internationale terroristen zijn bereid te sterven bij aanslagen tegen burgers en militaire doelen, en als reactie daarop is het minimaliseren van het verlies van levens een absolute prioriteit geworden. Nieuwe technologische bondgenoten kunnen onontbeerlijk blijken. Robots imiteren menselijke zintuigen, en detecteren bedreigingen zonder opgemerkt te worden.