S9, A5: Terwijl Hotch voor zijn leven vecht nadat George Foyet, alias The Reaper, hem neergestoken heeft, ziet hij visioenen van zijn overleden vrouw Haley. Ondertussen is de BAU-eenheid op zoek naar een vermiste tiener.