Running with Scissors
S3, A11: Carries affaire met Big komt nu ook Charlotte ter ore. Miranda wil dat Carrie haar afffaire beeindigt. Charlotte gaat op zoek naar het perfecte bruidskleed. Samantha ontmoet haar mannelijke evenknie.