S3, A4: Nu Kristin manager is in het restaurant van de ambitieuze John Baker (Jonathan Taylor Thomas), vergelijkt ze hem met haar vriendje Ryan, die nog steeds in staking is bij zijn baan als bierleverancier. Ondertussen proberen Mike en Eve elkaar op onoplettendheid te betrappen als onderdeel van haar sluipschutter-/jagertraining.