Smallville Sacrifice
S9, A20: Terwijl Chloe en Tess gevangen zitten in de Watchtower, confronteert Oliver Zod en moet hij uiteindelijk vechten voor zijn leven. Clark komt erachter dat Zod zijn soldaten superkrachten heeft gegeven.