S2, A3: Tijdens Fleet Week wordt een meisje dood gevonden. Frosts vader (ERNIE HUDSON – Oz), een navyadmiraal, veroorzaakt spanning. Maura gaat op date met Angela’s monteur (MATTHEW DEL NEGRO).