S6, A21: Als Jess langer bij haar vader in Portland blijft, helpen ze elkaar onverwacht met elkaars liefdesleven. Ondertussen vraagt Nick Aly om hulp bij zijn relatie met Reagan, maar zij ziet dat niet zo zitten. Schmidt denkt erover om zijn voornaam te gaan gebruiken.