S1, A1: De 15-jarige Sarah ligt overhoop met de wereld en droomt ervan Avetrana te ontvluchten. Op 26 augustus vertrekt ze langs Via Grazia Deledda naar het strand. Haar reis leidt echter niet niet naar de zee, maar naar een tragisch lot.