Qui non è Hollywood
De 15-jarige Sarah ligt overhoop met de wereld en droomt ervan Avetrana te ontvluchten. Op 26 augustus vertrekt ze langs Via Grazia Deledda naar het strand. Haar reis leidt echter niet niet naar de zee, maar naar een tragisch lot.
Sabrina, een lokale schoonheidsspecialiste en Sarah's beschermende nicht merkt dat hun relatie al enige tijd is veranderd. Op 26 augustus wacht Sabrina vergeefs op Sarah en maakt zich steeds meer zorgen. Ze organiseert meteen een zoekactie. Het mediacircus barst los, en zij wordt er volledig door meegesleept.
Michele Misseri, Sabrina’s vader, vindt op de ochtend van 29 september Sarah's telefoon. De zaak lijkt onoplosbaar, maar Michele doet tijdens een live tv-programma een bekentenis. De vondst van het lichaam levert overtuigend bewijs op. De zaak lijkt gesloten, maar het onderzoek gaat door.