Rumor
Een verlaten lijk wordt geïdentificeerd als dat van een beroemde filmster en het nieuws leidt tot enorm veel publiciteit. In het verleden verdeelt een jong meisje, Velonie, haar aandacht tussen een geheime geliefde, Tony, en haar jaloerse verloofde, Vignesh.
Vivek neemt de leiding
Het moordonderzoek komt in een stroomversnelling als onderinspecteur Vivek op de zaak gezet wordt. Vivek verdenkt Vignesh en Tony. Hij verbindt Ottaparai aan de moord en ondervraagt een oude dame. In het verleden krijgt Velonie gelijk een band met de oudere schrijver Ki Sebastian als hij in het landhuis van haar moeder incheckt.
Vivek neemt de drie zonen van de oude vrouw mee voor onderzoek als dr. Paulraj, de patholoog, aanwijzingen heeft dat ze te maken kunnen hebben de moord op Velonie. Gebaseerd op de telefoongegevens van Vignesh en een gesprek met Velonies vriendin verdenkt Vivek Vignesh weer.
Ruby vertelt Vivek dat Velonie een lange, gespierde man ontmoet heeft na de kerkdienst. Ki Sebastian spreekt Vivek. Hij spoort hem aan de zaak op te lossen en Velonies imago op te vijzelen.
De bekentenis van de oude vrouw uit Ottaparai legt de verdenking weer op de drie broers. Haar erg verontrustende verhaal brengt Velonie in een schandalige positie. Een nieuwe verdachte, een lange, gespierde man, komt naar voren. Vivek weet de drie broers aan te houden, maar tegen een zware prijs. Velonies nieuwe, schandalige imago trek weer de aandacht van het publiek.