Portobello
Het verhaal van Enzo Tortora, die door justitie-medewerkers werd beschuldigd van betrokkenheid bij een criminele organisatie die zich bezighield met drugshandel.
Terwijl een steeds zwakker wordende Enzo een zeldzaam bezoek van zijn dochters krijgt, bereidt rechter Fontana zijn zaak tegen de Camorra voor.
Nadat Enzo vanwege zijn hartaandoening huisarrest heeft gekregen, krijgt hij een ongekende kans aangeboden.