Satanic Encounters
S3, A2: Al duizenden jaren geloven mensen in het bestaan van Satan, de belichaming van het kwaad. Maar is Satan een mythe? Of zijn er tekenen van Satans bestaan - en het kwaad dat hij naar onze wereld brengt?