S1, A2: Tye wordt voor een Forbes-interview gevraagd en besluit om de relatie met Shayla te beëindigen. Angie krijgt een rol aangeboden in een musical. Quinn heeft moeite om de eindjes aan elkaar te knopen als de huur voor haar winkel wordt verhoogd. Camilles baas vertelt haar slecht nieuws en ze kruist Ians pad op het verlovingsfeest van een vriendin.