Cold Case: The Complete Series Schadenfreude
S2, A17: De recente dood van een vrouwelijke heroïneverslaafde zet Rush en het team ertoe aan de zogenaamd opgeloste moordzaak uit 1982 van Lindsay Chase, de voormalige collega van de verslaafde, te heropenen.