S4, A5: Mike en Chuck zijn het niet eens over de voordelen van een lokale stemmaatregel waarbij hun luxe middelbare school in de buurt wordt samengevoegd met een school in de binnenstad. Met Halloween verkleedt Ryan Boyd als een brok steenkool: nog een herinnering voor Vanessa hoe haar baan als geoloog het milieu kan schaden.