S3, A7: Michael, Sam en Fiona helpen een kleine jongen wiens familie wordt geterroriseerd door zijn gewelddadige - en machtige - stiefvader. Het team zet een angstoffensief op touw. Ze overtuigen de stiefvader ervan dat hij het doelwit is van een meedogenloze huurmoordenaar, om hem zo de stad uit te krijgen. Ondertussen komt Michaels nieuwe contact, Strickler, terug met een interessant voorstel: als Michael wil samenwerken, zal hij ervoor zorgen dat Michael weer aangenomen wordt bij de inlichtingendienst.