S7, A18: Een danswedstrijd leert Malcolm dat over smaak niet te twisten valt. Lois is vastbesloten om het langer uit te houden dan haar concurrentie voor een nieuwe vrachtwagen. Hal ontdekt een vrijgezellendroomhuis begraven in de achtertuin.